NANO autodetailing centar - Centar za njegu vašeg vozila

Sve na jednom mjestu: Poliranje laka, stakala, farova, alu-naplataka, NANO zaštita, zaštita voskom, dubinsko kemijsko čišćenje.

Poliranje lakiranih površina - korekcija laka

Da bi vaše vozilo izgledalo kao novo i uz to da bi smanjili troškove održavanja karoserije, povremeno je potrebno vozilo polirati i zaštititi Problemi počinju već nakon kupnje novog vozila kojeg bi trebalo u najmanju ruku tretirati zaštitnim voskom čim izađe iz prodajnog salona, jer se samo tako može na duže vrijeme izbjeći njegovo poliranje. Na žalost takva praksa kod nas nije uobičajena premda vozilo već nakon nekoliko mjeseci na laku ima holograme, svirlove i druge ogrebotine, što znači da je u većini slučajeva potrebno poliranje.


Pripremu, poliranje i zaštitu vozila radimo potpuno profesionalno s DA (dual action) strojem marke RUPES i profesionalnim sredstvima Meguiar's, Menzerna, Sonax Profiline i Rupes. Postupak vezan za poliranja može se podijeliti u pet koraka. To su: pranje, čišćenje, poliranje, zaštita, održavanje. U slijedećem dijelu ćemo objasniti svih pet koraka. Svakako morate imati na umu da cjelokupna usluga dvoslojnog poliranja traje nekoliko dana.


1. Pranje vozila

Kod održavanja vanjskih površina boje, pranje i čišćenje nisu isti pojam. Iako zvuče slično, To su potpuno različiti postupci. Pranjem se uklanjaju labavi zagađivači iz okoliša, kao što su prašina, prljavština sa ceste, kočiona prašina i ptičji izmet. Čišćenje će biti objašnjeno u 2. koraku. Uobičajena je zabluda da je deterdžent za pranje suđa siguran za korištenje za pranje vozila. Apsolutno ne! Deterdženti su napravljeni da se skinu sve izvan površine, ostavljajući ga čistim. Potpuno čist lak bez jakog sjaja vam govori da na njemu nema zaštite. Uz višekratnu uporabu, deterdženta za pranje posuđa, deterdžent će ukloniti sve iz vašeg laka uključujući voskova, silikone i polimere. Kada se to postigne, lak više nema funkciju zaštite lima i počinje ubrzani proces oksidacije. Za svako pranje vozila treba koristiti proizvode sa uravnoteženim pH faktorom i koji su posebno formulirani za zaštitu automobilskih lakova. Također izbjegavajte četke za pranje jer i one skidaju vosak. Koristite posebne spužve za pranje vozila ili najbolje krpu od mikrofibre. Prije svake korekcije laka vršimo dodatno temeljito pretpranje aktivnom pjenom, pranje rukavicom, ph neutralnim šamponom two bucket metodom, detaljno pranje okvira vrata i svih nedostupnih mjesta.


2. Čišćenje vozila


Čišćenje, ili priprema površine za poliranje, uklanja tvrdokorne zagađivače iznad površine laka, kao i grešaka ispod površine, kao što su mrlje, točkice i oksidacija. Nakon što je vaše vozilo je oprano, prođite lagano prstima po površini. Ako osjetite laganu hrapavost, to su mikro čestice koje su se zabile u lak odnosno, to su iznad površinski zagađivači. Općenito, primijetit ćete ovo onečišćenje na horizontalnim površinama vašeg automobila. Također, mogu se vidjeti male, tamne mrlje uglavnom niže na stražnjoj strani koje se prelijevaju u duginim bojama. Tokom vremena, ovi zagađivači će dosadno oštetiti lak i lak će vremenom izgubiti sjaj. Da bi takva onečišćenja očistili, koristimo Meguiar's Professional Detailing Clay Mild, glinu koja sadrži sve što je potrebna za sigurno i jednostavno, uklanjanje vezanih zagađivača. Više o čišćenju glinom pročitajte na stranici Ostale usluge. Uz postupak čišćenja glinom koristimo Meguiar's Last Touch. Postupak s glinom će pokupiti i uklonite sve zagađivače, ostavljajući površinu glatkom poput stakla! Na slici je prikazana glina nakon aplikacije manje površine.


3. Poliranje vozila - korekcija laka


Poliranje je glavni korak ovog tretmana i razlikuje se od nanošenja voska. Definiranjem poliranja i nanošenja voska današnji marketing izazvao je konfuziju pogrešnih pojmova koje svi naivno usvajaju, iako su ti pojmovi potpuno jasni. Nanošenje voska spada pod naslov zaštite laka, što ćemo opisati u koraku 4. Kao i kod poliranja dijamanta, jedina svrha poliranja je stvoriti briljantno visoki sjaj. Za tu svrhu koristimo DA stroj za poliranje RUPES s dva tipa aplikatora. Cijeli postupak se izvodi dva puta, odnosno postupak se zove dvoslojno poliranje.


Meguiar's Foam Cut Compound M101 koristi napredne, super mikro abrazive koji osiguravaju iznimno brzo i pouzdano uklanjanje tragova od brušenja s visokim završnim sjajem. VOC formula uz korištenje aplikatora Meruiar's Soft Buff Foam Compounding Pad služi za kontrolirano uklanjanje defekata na vrlo velikim, svježe lakiranim površinama. Super-mikro abrazivi osiguravaju produljeni učinaka poliranja. Primjenjuje se samo sa DA strojem za poliranje. U najtežim slučajevima, a za najbolje rezultate defekte na boji od prašine i prljavštine uklanjamo brusnim papirom, nakon čega ta mjesta dodatno poliramo.

Za završno poliranje koristimo Meguiar's Ultra Finishing Polish M205, što je ekskluzivno sredstvo za poliranje, rađeno prema super mikro abrazivnoj tehnologiji. Sredstvo trajno uklanja svirlove i lagana oštećenja na svim bojama. To je ujedno najbolje sredstvo u klasi završne zaštite. Proizvodi duboke refleksije i visoki sjaj. Ekološki je prihvatljiva, sigurna i u skladu je sa VOC formulama. Međutim u ovisnosti od vrste i debljine laka koristimo i druge profesionalne linije za korekciju laka kao što su Menzerna, Sonax Profiline i Rupes.


4. Zaštita vozila


Primjenjujemo dvije vrste površinske zaštite laka u ovisnosti od želje kupca. To je zaštita laka voskom i NANO keramička zaštita uz napomenu da je NANO keramička zaštita znatno superiornija od zaštite voskom. Detaljnije o ovim zaštitama pogledajte na našim stranicama Zaštita voskom i NANO keramička zaštita. Ovdje će biti opisan samo vosak kao najčešća zaštita laka. Vosak štiti lak oblaganjem voskom, a koriste se polimeri, smole i silikoni. Nanosi se ručno ili strojno. Mi preferiramo ručno nanošenje jer se dobije bolja kvaliteta premaza. Osim zaštite, zaštita voskom može od sjajne površine stvoriti ultra sjajnu površinu koja daje dubinu boje. Posebno je vidljivo na tamnim bojama, a nudi i druge pogodnosti, kao što su odbijanje vode i uklanjanje svjetlosnih vrtloga. Imajte na umu da okruženje u kojem žive značajno utječe na dugotrajnost zaštite voskom. Mnogo varijabli utječe na to kako dugo traje zaštita voskom. Općenito govoreći, mi preporučamo zaštitu voskom svog vozila 3-4 puta godišnje. Češće nanošenje voska od navedenog nema nikakve negativne utjecaje, štoviše bilo bi dobro nanijeti vosak svaki puta nakon temeljitog pranja vozila ili po prvoj pojavi nečistoća koje pranje ne može eliminirati.


5. Održavanje vozila


Nakon što je vozilo zaštićeno voskom, najbolji način dugotrajne zaštite je redovna pozornost i održavanje završnog sloja. Bez obzira na to da li je vozilo parkirano ili ga vozite, vozilo se nalazi u neprijateljskom okruženju. Sve što leti, od mušice do komarca, i sve što izbacuje štetne tvari lijepe se ili prodiru kroz zaštitni sloj voska. Dodamo li tome kisele kiše, industrijska zagađenja i neizbježne UV zrake (broj 1 uzroka degradacije boje), možete vidjeti koliko je vaše vozilo pod stalnim udarom. Što je vozilo više izloženo elementima onečišćenja iz okoline, lak na vozilu će zahtijevati više pozornosti. Meguiar je napravio posebno sredstvo koje sprječava takve događaje, a radi se o preparatima za održavanje zaštite Meguiar's Quik Detailer ili Meguiar's Ultimate Quik Detailer omogućava sigurno i jednostavno uklanjanje onečišćenja prije nego što su imali vremena prodrijeti do laka. Ovi proizvodi su poveznica između zaštite voskom i pranje, pa uvelike omogućavaju zaštitne osobine vozila tretiranog voskom.